بوفون بهترین در جهان
بوفون بهترین در جهان
برترین وبلاگ بوفون در ایران
بوفون بهترین در جهان
خانه | آرشيو | ايميل


سلام به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم مورد رضایت شما قرار گیرد لطفا تو نظرات انتقاد و پیشنهادات خودتونو بگین. در آخر این یک وبلاگ کاملا ورزشی هست اما سلامتی و شادی روح سید جواد ذاکر یه صلوات بفرستید

امکانات و ابزارها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 69
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 69
بازدید ماه : 367
بازدید کل : 7099
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


نوشته هاي پيشين
لينکدوني
ما 2 تا
فروشگاه ساعت مچی
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت بوفون و آدرس gianluigibuffon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينکهاي روزانه
طبقه بندي موضوعي
اخبار
پشتيباني

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالبساز آنلاين طراحي شده است.

Powered by
LOXBLOG.COM
Online Template Builder

جانلوئیجی بوفون در مصاحبه ای جالب و خواندنی با گاتزا دلا اسپـورت از انتقادها از او و یووه و همچنین اتهام های همیـشگی و البته بی اساس نسبت به یووه می گوید .

"یوونتوس ، تیمی که همواره از نظر دیگران مظنون است ، بهانه ای برای آنان که نتیجه نمی گیرند ... "

دروازه بان یوونتوس گفت :" در مقطعی از فصل گذشته ، ما با 10 امتیاز برتری نسبت به ناپولی ، صدرنشین رقابت ها بودیم ، اما تنها در یک ماه ، ژانویه ، این اختلاف امتیاز به شدت کاهش پیدا کرد . این اتفاق موجب فشار زیادی روی تیم شد و ما آن را به خاطر داریم ."

سیزده سال و 464 دیدار با پیراهن یوونتوس ، حضور در ترکیب تیمی که برای سومین اسکودتوی پیاپی می جنگد ؛ این ها همه ی دلایل برای محبوبیت بی حد و حصر بوفون نیستند . او جمع بانوی پیر را زمان سقوط به سری بی ترک نکرد ، همچنین بعد از یک مصدومیت سخت و جراحی روی کتف خود ، با همان میل قبلی برای پیروزی ، به میادین بازگشت و در ترکیب یوونتوس درخشید .

انتقاد های اغراق آمیز ..

" این یک لذت بسیار بزرگ برای من است که پیروزی های یوونتوس و عملکرد خوب من با هم به دست می آیند . " بوفون به فیلو دیرتّو گفت : " انتقادات ابتدای فصل ؟ به نظرم اندکی بیش از حد بودند . آنها می توانند بازیکن را زمین بزنند . اما برای یک بازیکن حرفه ای ، مانند یک محرک عمل می کنند . وقتی در یوونتوس حاضر باشی و بازیکن مهمی محسوب شوی ، و همچنین با اسطوره و بت تیم ، دل پیرو مقایسه شوی ، باعث افتخار زیادی است "

" من در یوونتوس اتفاقات زیادی را پشت سر گذاشته و تصمیماتی گرفتم که شاید از دیگران سر نزند . این یک حقیقت است . من هیچوقت فکر نمی کردم که کاپیتان یوونتوس بشوم . این باعث افتخار است که بازیکن مهم و قابل احترامی برای هواداران و دیگر هم تیمی ها هستم "

تیم هایی که از ما می ترسند ..

" کالچوپولی مانند یک لکه ی سیاه در تاریخ یوونتوس است . هم برای طرفداران هم بازیکنان . در واقع این روز ها هم صحبت از مسائل مشابه در مورد یوونتوس می شود و تنها چیزی که از این صحبت ها می توان نتیجه گرفت ، بازگشت یوونتوس به پیروزی و اقتدار و ترس دیگران از این مقوله است "

" این صحبت ها بهترین بهانه برای آنهایی هست که راه پیروزی را بلد نیستند ، اینکه می گویند یوونتوس صدرنشین است ، به کمک دست های پشت پرده . این یک بهانه است برای التیام بخشیدن به هوادارانشان . یوونتوس ، تیمی که همیشه مظنون است "

تخته گاز !

" فاصله ی ما با نزدیک ترین رقیب ؟ فصل پیش ما نسبت به ناپولی 10 امتیاز بیشتر داشتیم ، اما در ژانویه ، تنها در طول هفته ، این اختلاف به 2-3 کاهش یافت . این کاهش اختلاف ما را ترساند . اعتقاد من این است که ما باید این اتفاق را در خاطر داشته باشیم ، تا از تکرار آن جلوگیری کنیم . ما باید مقتدرانه گام برداریم و تخته گاز رو به جلو برویم "

" بردن یورو لیگ اتفاق خوش آیندی است . مخصوصا در خانه ، تورین . این اتفاق منتج به حضور در سوپرکاپ اروپا می شود. و دست یابی به این مهم بسیار خوب است . پیروزی ها در سطح اروپا اعتماد به نفس و ایمان به مجموعه را افزایش می دهد "

شبیه ترین وارث ..

" بازیکنان جوان زیادی هستند که می توانند دروازه بانان قابل اتکایی شوند . مانند لئالی که از آن یوونتوس است ، و همین طور پرین و باردی . همچنین در پریماورای یوونتوس 2-3 دروازه بان آینده دار حضور دارند "

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ <-CategoryName-> ]
+

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالب ساز آنلاين طراحي شده است
©2008 All rights reserved.

Build Your Own Template!